De grote dag!!

15 mei 2018 - Paramaribo, Suriname

Vandaag weer een bloggie uit het mooie Su! Wat is de stageweek weer voorbij gevlogen! Ik had deze week op stage heel veel de klas alleen, omdat groep 8 (4 leerlingen) eindcito had en dus uit de klas moest met mijn mentor. Op deze manier krijg je toch een hele andere band met de leerlingen, omdat je ze nu echt voor jezelf hebt. Een hele leuke en leerzame ervaring. Deze week veel gebeld en geskyped met mensen. Daar kan ik zo van genieten! Hoe meer mensen willen bellen, hoe beter. Soms is het gewoon heel erg fijn om even te praten met iemand van thuis.

Deze week vierde mijn mentor ook haar verjaardag. Hier kon lekker eten en drinken natuurlijk niet bij ontbreken, ik heb heerlijk mijn buikje vol kunnen eten met heerlijke saté en vleesbroodjes. Vrijdag was een pittig dagje, want door familieomstandigheden moest mijn mentor weg. Ik stond er opeens helemaal alleen voor. Gelukkig hadden de kinderen meerdere toetsen en een dictee, dus ik heb ze goed bezig kunnen houden. Aan het eind van de ochtend kwam mijn mentor weer binnen en hebben we samen de moederdag cadeaus gemaakt met de kinderen. Want zondag was het moederdag! Omdat ik helaas niet bij mijn lieve mama in Nederland kan zijn, heb ik haar maar een bosje bloemen gestuurd via Greetz.

Afgelopen weekend was een heel erg rustig weekend. Ik heb heerlijke dutjes gedaan in de hangmat en een beetje aan mijn onderzoek gewerkt. De familie van Sanne kwam dit weekend ook eindelijk aan in Su, ik vond het super leuk om ze te ontmoeten, zeker na alle mooie verhalen die Sanne over ze heeft verteld. En toen kwam het opeens ook heel erg dichtbij voor mij.

Nu op dit moment, nu ik deze blog typ, zitten Syl en Joey in het vliegtuig onderweg naar mij! Het is heel erg vreemd, ik kan het me nog niet echt voorstellen dat ze straks gewoon hier zijn. Over een paar uurtjes mag ik ze gaan ophalen, dat wordt een echt 'Hello Goodbye' momentje. Ik heb er super veel zin in! Hopelijk gaan ze net zoveel van Su genieten als ik. In mijn volgende blog zal ik jullie vertellen over alle mooie avonturen die we samen hebben beleefd.

Dit keer maar een kort verhaaltje, maar dat zal de volgende blog wel anders zijn ;) Tot snel! X

1. Papa Ed:
    15 mei 2018
    Wat kun je toch lekker boeiend schrijven. Ik lees het altijd met een lach op mijn gezicht en met iet wat vochtige ooghoeken. Schat je doet het geweldig groetjes Pa.
  2. Ma:
    15 mei 2018
    Ja de grote dag is aangebroken je zus en Joey komen er zo aan heel veel plezier en maak er een leuke week van wij horen het wel geniet er van meisje ik hou van je ma
  3. Tante Mariet:
    16 mei 2018
    Wat zul je genieten van het bezoek van Sylvia en Joey. Skypen is natuurlijk fijn, maar in het echt zien en vasthouden is nog fijner. Heel veel plezier. Ik kijk al uit naar het verslag van dit bezoek. XX Tante MAriet
  4. Buufie korten:
    16 mei 2018
    Wij vonden het echt super leuk om met jou te FaceTime ,we hebben het er nog over 😍Heel veel plezier met je zus en Joey en ben benieuwd naar je volgende blog 😘
  5. Kitty:
    16 mei 2018
    Heel veel plezier met je zus. Ik kijk alweer uit naar de volgende blog. Geniet er lekker van.